Óscar Daniello relaxant-se al camerino del Palau abans de sortir a escena. L'Helena Mikel atén una fan molt jove. El tàndem és l'ànima de Delafé i las Flores azules, més encara després de l'abandó de Facto, l'altre membre fundacional, abans d'enregistrar 'Trompetas de la muerte'. Un treball que va suposar un punt d'inflexió. ÓSCAR DANIELLO I HELENA MIQUEL, Delafé y las Flores Azules "Durant la gravació i el previ al disco ens van passar moltes coses a la vida... A priori negatives i semblava que tot se n'anava a norris....fins i tot el projecte. Era com apocalíptic i les trompetes de la mort per a nosaltres...Delafé y las Flores Azules, jo i ella contra les trompetes de la mort, era un títol així com molt apocalíptic." Les trompetes, de la mort o no, han dut sort. Potser per això en directe la secció de vents té tan protagonisme. El Palau tenia ganes de ballar la barreja de hip-hop i pop de Delafé y las Flores Azules, i ja a la quarta cançó, 'La Juani' bona part del públic de platea movia l'esquelet d'empeus. La cosa no va canviar amb el seguent 'Primavera', un dels temes més vitalistes de 'Trompetas de la muerte', que a més interpretaven amb una convidada molt especial. L'aparició de la Dolo Beltrán, de Pastora, no va ser la única sorpresa. 'Éspíritu Santo', l'altre hit del disc, va sonar mentre membres dels castellers de Sants aixecaven quatre pilars a l'escenari.