La Fàbrica de Joguines dels Reis d’Orient, a la Fabra i Coats ha obert les portes per darrer cop abans de l’arribada dels Reis Mags a Barcelona. Aquest dissabte ha estat l’última oportunitat perquè els infants puguin descobrir de primera mà com es fabriquen i s’emmagatzemen les joguines que demanen a Ses Majestats. Durant els set dies que ha estat oberta, hi han passat més de 10.000 visitants.
Un recorregut ple de màgia
Els follets i els operaris màgics treballen a contrarellotge perquè tots els regals estiguin a punt per repartir-los per totes les cases. Una de les coses que més fascina als infants és la Sala de Correus, on els visitants poden posar-se uns auriculars per escoltar tres follets. En aquesta habitació, els ajudants dels Reis posen uns segells amb pintura invisible a les cartes. Seguint aquest fil conductor, el recorregut va fins la Sala del Guardià de les Claus, per un túnel de llum lila que destapa els segells i on es transmet una idea cabdal: que les coses més importants són invisibles.

Entrades exhaurides
La Fàbrica de Joguines va obrir les portes al públic el 27 de desembre i ha estat tot un èxit: les 14.450 entrades disponibles es van exhaurir en menys d’una hora. Els organitzadors, però, asseguren que no tothom hi assisteix perquè les entrades són gratuïtes i hi ha qui no les torna. Malgrat tot, confirmen que s’han superat els 10.000 visitants.
Les famílies hi veuen marge de millora
Alguns dels pares que han portat la canalla consideren que caldria ampliar l’oferta d’entrades. Així mateix, creuen que cal introduir més novetats. Alguns són fidels a l’esdeveniment i asseguren que no hi ha gaires canvis.