La revista en línia Serielizados col·labora amb el betevé directe recomanant cada setmana sèries destacades. En aquest cas, Guillem F. Marí, director editorial de la revista, i Alba Pascual Sen, redactora en cap, ens seleccionen cinc sèries que s’estrenen aquest mes de desembre i que són d’acció i aventures: Star Wars: Tripulación perdida, The day of the jackal, Palomas negras, Nightsleeper i Creature commandos.

Star Wars: Tripulación perdida [2024]

Jon Watts i Christopher Ford

Del creador de les tres últimes cintes de Spider-Man, Jon Watts, arriba aquesta història d’aventures amb tocs d’Els goonies i Stranger things dins del vast univers de La guerra de les galàxies.

Un grup de nens una mica rebels, cansats del tedi d’obligacions diàries, descobreix l’escotilla per on s’entra a una nau que els envia lluny del planeta, obligant-los a viure entre pirates. Ideal per aquest Nadal amb els més petits de la casa.

Disney +

The day of the Jackal [2024]

Ronan Bennett

Sèrie que recupera la figura de Xacal, l’assassí d’una novel·la de Frederick Forsythe que va propiciar dues versions cinematogràfiques (1973 i 1997). Forsythe va ser corresponsal diplomàtic i de retruc va començar a treballar com a espia per a l’MI6.

Thriller amb seqüències d’acció remarcables, una narració intel·ligent i un ús de la música encertat. Manté l’ADN de la història original aprofundint en la personalitat del camaleònic antiheroi.

Skyshowtime

Palomas negras [2024]

Joe Barton

Primera sèrie protagonitzada per Keira Knightley, a qui acompanya Ben Whishaw. Ambientada a Londres en ple Nadal, és una sèrie sobre dobles identitats amb espies que treballen no pel govern, sinó per agències privades.

Amb un estil molt actual, és una sèrie d’acció que explora l’equilibri entre vida privada i professional d’aquests espies al servei de capitalistes.

Netflix

Nightsleeper [2024]

John Hayes

Minisèrie britànica de sis capítols sobre un tren d’alta velocitat que és hackejat i es dirigeix, imaprable, cap a la capital. Posa sobre la taula la dependència tecnològica de la nostra societat, extremadament fràgil respecte a les amenaces cibernètiques.

Beu de referents recognoscibles (Bullet Train, Speed) sense vergonya, però això no impedeix que els sis episodis siguin entretinguts. Forta aposta per la velocitat i molta acció per dissimular algun gir forçat.

Movistar Plus +

Creature commandos [2024]

James Gunn

Proposta d’animació gamberra que enceta el nou univers de DC liderat pel director i guionista de Guardianes de la Galaxia, James Gunn. Pseudoseqüela de Escuadrón suicida protagonitzada per malvats obligats a ser antiherois. Monstres com Frankenstein i espècies no humanes són reclutats per a una missió suïcida.

Episodis de 20 minuts divertits, a ritme de gypsy jazz, per passar l’estona.

Max

Comparteix a: