the tyets nou disc abril
Imatge de l'autor/a
Fàtima Ortí
Escolta aquesta notícia

(ACN/Redacció) Cafè pels més cafeteros és el nom que el duet mataroní The Tyets ha triat per al seu tercer disc d’estudi, un treball que arribarà a totes les plataformes digitals el 4 d’abril. L’entorn dels artistes afirma que en aquest treball discogràfic, Xavier Coca i Oriol de Ramon exploren noves sonoritats, que han treballat amb productors del país però també de fora.

Segons han confirmat, al disc s’han nodrit de noves sonoritats marcades pel viatge que van fer a Miami l’any passat. El treball s’acompanyarà d’un directe que ja té cites al festival Strenes de Girona (26 i 27 d’abril), al Satèl·lit Fest d’Inca (17 de maig), al Nits de Vivers de València (31 de maig) o al Cabró Rock de Vic (14 de juny).

Tot plegat, després que el grup oferís al novembre al Sant Jordi Club de Barcelona el primer dels dos concerts de final de gira del disc Èpic solete. Un concert que van seguir 5.000 persones.