TikTok btvnoticies btvesports

TikTok s’ha consolidat com una de les xarxes socials preferides entre el públic jove. Per aquest motiu,’ btv notícies’ i ‘btv esports’ estrenen perfils en aquesta plataforma per apropar l’actualitat de Barcelona al públic més jove. Els serveis informatius de betevé aposten per estar presents a TikTok per fer arribar contingut de qualitat a noves audiències.

TikTok, una nova manera de fer arribar la informació

El perfil de ‘btv notícies’ a TikTok ens apropa vídeos de les últimes notícies a Barcelona, així com les declaracions més destacades de personatges de la ciutat o racons curiosos que s’amaguen pels carrers i barris barcelonins.

“Explicar les notícies d’una altra manera” és un dels reptes que marca Eva Arderius, la directora d’Informatius de betevé. Arderius afegeix que ‘btv notícies’ vol arribar a un “públic diferent”. En la mateixa línia, l’editor en cap de betevé, Marcos Arizmendi, explica que TikTok ha de servir per experimentar “noves maneres de comunicar” per tal de connectar amb noves audiències. “Volem donar visibilitat al nostre contingut de qualitat per arribar a tots els públics”.

L’actualitat esportiva, al TikTok de ‘btv esports’

L’altra gran novetat és el canal de ‘btv esports’ a TikTok, que ens permet recuperar les millors jugades, les frases més destacades de jugadors, entrenadors o presidents de clubs esportius, i també explicar l’actualitat amb un format innovador que connecti amb l’audiència més jove. El cap d’Esports de betevé, Jordi Montalbo, assegura que existia la necessitat de crear continguts “innovadors, dinàmics i originals” destinats al públic jove. “Volem informar i entretenir en català”.

@btvnoticies ▶️ Els 3 titulars del dia 21 de juny a betevé #greenscreenvideo #notícies #titulars #barcelona #fcb ♬ sonido original – btvnoticies