Isabel Gaset va ser la primera cara visible de BTV. El 3 de novembre de 1994 Barcelona Televisió naixia hereva de les diferents televisions locals dels districtes de la ciutat. La seu era a la via Laietana i només tenia 18 treballadors que feien gairebé de tot. Joan Barril presentava un programa d'entrevistes i hi havia un debat setmanal que presentaven aleatòriament diferents periodistes de la ciutat. Al 1997 BTV enceta una nova etapa marcada per la creativitat. Es canvia la imatge corporativa i apareix per primera vegada el famós ull. Aquells anys es recorden, també, per aquests sense fi: la peixera, el metro o el foc... el que l'espectador veia un cop acabava l'emissió. El videomaton, el magazin amb les càpsules o l'agenda van ser altres programes que van marcar aquesta època. Al 2002 es fa el salt tecnològic al digital. En aquest període es potencien els informatius i el debat polític i social amb programes com el 'Fora de control', 'Plats pel cap' o el 'Ciutat oberta'. Es fan també diversos programes especials, entre ells les retransmissions de les manifestacions contra la guerra. Neixen també alguns dels programes estrella d'aquesta casa. El 'Saló de lectura', que va aconseguir el premi Ondas al millor programa de Televisió Local, 'Einstein a la platja' o el 'Telemonegal', l'espai de més audiència de Barcelona Televisió. Al 2005 arriba el canvi de seu. La televisió deixa les instal·lacions de la via Laietana i es trasllada al 22@. Es multipliquen els metres quadrats de platós i redacció i s'estrena un nou logotip, la B. És un moment d'expansió del canal. La Llei de l'audiovisual ha marcat l'última etapa de la cadena. Ara el Consell d'Administració del canal està format per professionals del sector que són els encarregats d'escollir el director. Actualment a la graella hi ha informatius a totes les franges horàries i s'ha creat un portal de notícies per Internet. Dins la programació destaquen dos magazins, un de matí i un altre de tarda, i la música en directe feta a Barcelona hi té un paper destacat. Tot això, 15 anys després de la seva posada en marxa. El balanç és positiu, BTV emet les 24 hores al dia i un 74% dels continguts que ofereix són de producció pròpia.