En ple carrer d’Aragó no és fàcil fer xarxa comercial. La Fundació Antoni Tàpies hi va obrir la seu el 1990 per preservar, investigar i difondre l’obra d’aquest artista internacional barceloní.

Tot i que sempre ha destacat per la seva vocació pública amb projectes pioners, ara busca enriquir el teixit comercial de la Dreta de l’Eixample amb Barri amic.

La Fundació Antoni Tàpies, a peu de carrer

La fundació fa una proposta als comerços de l’entorn per fer barri. El centre cultural destaca que sovint tenen clients comuns, per això volen refer itineraris dins del teixit de la ciutat.

Alguns establiments ja s’han interessat pel projecte perquè els permet fer la Fundació Antoni Tàpies una mica més seva. Són un públic nou per a la fundació, tot i que sempre ha tingut la voluntat de fer projectes de proximitat i crear comunitat. De fet treballa amb molts centres educatius del barri, residències de gent gran i amb altres col·lectius. Ara la idea és oferir un vincle als comerços.

Avantatges exclusius per als comerços

Una targeta identificativa permetrà als establiments accedir a les exposicions i tenir l’opció de visites guiades a les mostres temporals, 25 invitacions anuals, un adhesiu que els distingeix com a membres de la xarxa de Barri Amic per col·locar a l’aparador, una invitació per a dues persones a la Festa Anual d’Amics de la Fundació, un enllaç al web de la fundació i descomptes a la botiga de la fundació. La quota per entrar a la xarxa és de 120 euros anuals.