ACN
Imatge de l'autor/a
Escolta aquesta notícia

(ACN/Redacció) L’Auditori estrenarà Bandàstic dissabte, 15 de març, a la Sala 1 Pau Casals, un espectacle per al públic familiar junt amb la Banda Municipal de Barcelona (BMB). L’espectacle està recomanat per a infants a partir de cinc anys.

Es tracta d’una proposta educativa i d’entreteniment per descobrir l’univers de les bandes de música i dels artistes de circ, amb humor i una gran selecció de peces musicals. El programa obrirà amb la introducció de la sarsuela Cançó d’amor i de guerra del compositor valencià Rafael Martínez Valls i seguirà amb un ampli ventall de propostes com la música de cinema, marxes de carrer, o peces de concert i danses.

Compartir il·lusió, nervis, dubtes i riures dels primers cops

A sobre de l’escenari, als músics de la Banda Municipal, s’hi sumaran quatre clowns amb qui el públic podrà compartir la il·lusió, els nervis, la curiositat, els dubtes i riures dels primers cops. “Si una cosa tenen en comú els pallassos i els nens és que no amaguen les emocions“, afirma en Guillem Albà, director escènic de Bandàstic.

L’espectacle, del qual també es fan quatre sessions escolars aquesta mateixa setmana —dijous, 13, i divendres, 14 de març—, es podrà tornar a veure la temporada vinent dins de la programació familiar de L’Auditori, així com de la programació escolar destinada a l’alumnat de 3r, 4t, 5è i 6è de primària i de 1r i 2n de secundària.

La peça Pallassades. Clam de joia per posar el colofó a cada recital

L’espectacle presenta un repertori musical amb 11 obres molt festives relacionades amb el circ i l’espectacle, proposat per José Rafael Pascual-Vilaplana, director musical de la BMB, de qui s’estrena també la peça Pallassades. Clam de joia, dedicada al pallasso català Charlie Rivel.

“Un dels moments més especials serà la interpretació de la peça Pallassades. Clam de joia“, explica Rafael Agulló, subdirector de la BMB. Els infants l’han estat practicant durant els darrers mesos a les aules per poder posar “el colofó” a cada recital.

‘Bandàstic’

Galeria d’imatges de l’espectacle