Visitants aprenent a cantar amb l'última modalitat de karaoke. El Saló del Còmic aposta cada cop més per endinsar-se en d'altres sectors. La mostra: aquests 200 metres quadrats dedicats exclusicament a les novetats en videojocs. RODRIGO RAMOS, encarregat de l'XBOX "Són dos mons que estan molt relacionats. Hi ha herois de còmic que protagonitzen videojocs i a la inversa, el públic és molt semblant." També el cinema beu dels herois de paper. La relació entre el setè i novè art, és a dir, entre el cinema i el còmic ve de lluny, amb l'animació de superman als anys 40. En l'actualitat, l'oferta és molt més diversa. Des del consolidat 'Iron Man' als novedosos 'Losers' i 'Jonah Hex'. Tots ells adapats per al gran pantalla, però, nascuts dins una vinyeta. CARLES SANTAMARÍA "Ara és el cinema el que s'aprofita del còmic i no al revés, ens necessiten." Però per als què Hollywood encara queda massa lluny, el saló és una bona font d'inspiració. MÒNICA MARTOS "Som estudiants i tenim un bloc sobre còmic i venim aquí a veure quines idees en podem treure." Igual que aquests estudiants holandesos, el país convidat de la fira, que avui han començat un improvisat mural amb els seus dissenys. El saló també dedica un espai als grans del còmic com Alfonso Azpiri o Manolo Vázquez. Això sí, per atraue el públic no hi ha res com un heroi de carn i ossos.

Comparteix a:
Imatge de l'autor/a