L'any 1924 aquest Citroen B-10 era un dels cotxes més habituals. Ara, en Josep i els seus fills l'exhibeixen com si es tractés d'una peça de museu. Per a ells, no és un cotxe qualsevol. JOSEP BROCH, participant del ral·li "Vaig comprar un xasís amb el motor tot rovellat, les rodes totes rovellades i a partir d'aquí el vaig anar reconstruint." El ral·li de Cotxes d'Època Barcelona-Sitges és l'oportunitat ideal per treure la pols a les màquines, posar de nou a punt els motors i, perquè no, vestir-se amb la roba que utilitzaven els nostres avis. BETH PRAT, participant del ral·li "La vestimenta és un món perquè no és ben bé una disfressa, és anar vestit de l'època i per tant més aviat anem a llocs que siguin d'atrezzo de cine i de publicitat més que de disfressa en sí." La sortida del ral·li Barcelona Sitges ha omplert una vegada més la Plaça Sant Jaume de vehicles d'època. El més antic de tots és aquest Clement Bayard de 1903. Des d'autobusos com a aquest Hispano Suiza que ve des d'Argentina, a cotxes més veloços, passant per tot tipus d'utilitaris. Un total de 27 vehicles que a molts, els porten records d'una altra època. JAUME MUNTANER, participant del ral·li "A principis de segle, i això gairebé ningú ho sap, a Barcelona hi va haver a la vegada fins a 28 fàbriques de cotxes" El tret de sortida incia una ruta que es preveu que acabi al Port Aiguadolç de Sitges a les cinc de la tarda. En aquest ral·li, però, no hi ha cap pressa.

Alguns dels cotxes que s’han exposat a la plaça de Sant Jaume i que després han marxat al seu ritme per les costes del Garraf fins a Sitges estan de festa –de festa d’època, això sí. Un cop l’any, el tradicional ral·li els permet veure la llum i ser admirats per més ulls que els dels propietaris que també s’han vestit per a l’ocasió. En aquesta edició, participen a més vuit integrants del Club d’Automòbils Antics de la població argentina de Mar del Plata.