Àngels Margarit va conèixer Thomas Hauser quan, essent directora del festival TensDansa de Terrassa, el va convidar al certamen el 2005. El suís, interessat en confrontar el seu treball amb el d'un altre coreògraf, va rebre amb els braços oberts, fa un any, la idea d'un espectacle de trobada. En aquest treball conjunt, la comunicació, per raó de les llengues maternes dels coreògrafs, no ha estat sempre fàcil. Per això el viatge, de la B de Barcelona a la B de Brussel·les, funciona com un joc de lletres. I a casa nostra el rei de les sopes de lletres és Màrius Serra. ÀNGELS MARGARIT, ballarina i coreògrafa "Li vam demanar, a en Màrius Serra, que ens fes un joc de mots seriats anant de Thomas a Àngels i anant de Brussel·les a Barcelona. És una mica l'estructura. Cada vegada que passem per una paraula nova ens inventem un paisatge per aquella paraula." A cada mot i cada paisatge corresponen una música i una coreografia. ÀNGELS MARGARIT, ballarina i coreògrafa "Amb àrabs el Thomas està ballant una peça que originalment és meva però no la balla com jo, no la copia, sinó que jo li he explicat amb paraules com ballo i ell, utilitzant les paraules, la balla." Dues generacions, dues cultures, dues maneres diferents d'entendre la dansa en una coproducció del Grec que fa només tres funcions al Mercat de les Flors.