Tot fa suposar que l'edició d' enguany tornarà a assolir xifres d'èxit. Aquesta era la cua per entrar a l'Auditori Rock de Lux abans d'un concert molt alternatiu del cartell, el de Kamasi Washington. Després de servir com a músic de sessió per a gent com Ryan Adams o Lauryn Hill, el saxofonista s'ha llançat a gravar un primer disc de contundent jazz progressiu MARÍA i IRENE "-Te guste una cosa u otra vas a venir aquí y te lo vas a pasar bien." "-Vas a encontrar algo que te guste y lo que no encuentres...grupos que no conoces, encuentras aquí nuevos...está muy bien para descubrir cosas." JORDI i XAVIER "-És el meu tercer" "-Jo potser el cinquè cop." A l'esplanada dels dos grans escenaris els francesos ‘Air’ van convocar la primera gentada, però no es van quedar curts els ‘Explosions in the sky’ immediatament després. Veient-los s'entén que a més de ser considerats navegants del post-rock se'ls emparenti amb el 'shoegaze', expressió que ve de mirar-se les sabates, per allò de buscar els pedals d'efectes de distorsió VICTOR GIRALT JONAMA "I una altra mostra de l' heterogeneïtat d'aquesta jornada del Primavera: la presència del cineasta de terror John Carpenter." Carpenter sempre s'ha distingit per compondre ell mateix les bandes sonores, com aquesta de 'Assalt a la comissaria del districte 13', un clàssic de la seva filmografia.