Aquest any la cita de la moda barcelonina, el 080 Barcelona Fashion, s’ha hagut de reinventar per la pandèmia mundial causada pel coronavirus. Per això s’ha fet en format digital amb el nom de 080 Barcelona Fashion Digital Edition. En aquesta 26a edició tant atípica hi han participat una vintena de dissenyadors que han portat les seves propostes al Recinte Modernista de Sant Pau, però sense públic presencial.

Durant quatre dies, els models han desfilat només per a les càmeres. Les emissions de la plataforma han tingut més de 30.000 visites i un total de 100.000 visualitzacions de més de 86 països. A través de les xarxes, també s’ha incrementat el seguiment de la setmana de la moda a la ciutat durant els dies que ha estat en marxa. 300.000 usuaris d’Instagram han fet 12.000 interaccions amb els perfils oficials del 080.

A la passarel·la, sis firmes han estat les encarregades de posar punt final a la cita de la moda barcelonina aquest dijous. La firma Lera Mamba ha estat l’encarregada d’encetar darrer dia de Fashion Show Films amb la col·lecció Catalogue.

La firma barcelonina Eiko Ai ha presentat Land Vibration, un recull de propostes per a dona.

Oscar León ha presentat Reflexiones de un sentimiento, la proposta del dissenyador català per al 2020/2021.

The Label Edition ha presentat la col·lecció Resilience, una referència a la resistència de la roba amb el pas del temps.

La firma Eñaut ha desfilat amb la col·lecció Permafrost, inspirada en el desglaç.

Maite By Lola Casademunt ha estat l’última en desfilar i ha posat el punt final a aquesta edició de la passarel·la 080 amb la col·lecció Safari Technicolor.