La diada de Sant Jordi ha estat molt present durant els 30 anys de betevé. La periodista Gabriela Grífol Porta recupera al betevé directe les imatges de l’any 1995 de la xocolatada que en aquella època organitzava el govern català al Palau de la Generalitat i a la qual assistien escriptors amb polítics, periodistes i empresaris.
Una de les imatges més cridaneres va ser la figura d’un llibre gegant que damunt d’una plataforma mòbil feia promoció de la lectura el mateix dia de Sant Jordi del 1995. La periodista recorda també un vídeo dels venedors de roses barcelonins d’origen pakistanès que oferien aquestes flors especialment en els interiors dels locals de restauració.
En aquests 30 anys, betevé ha dedicat diferents programes al món literari, els llibres i la lectura. El primer de tots va ser el Saló de lectura l’any 2001, dirigit i presentat pel periodista Emili Manzano. Entre 2007 i 2013, betevé va emetre Qwerty, programa sobre literatura i llibres, primer presentat per Joan Barril i posteriorment per David Guzmán.