La directora territorial del Casal dels Infants, María José García, demana que no estigmatitzem els pares que es troben en situació d’emergència i, per tant, no poden passar prou temps de qualitat amb els fills.
Ho vols veure abans que ningú?
Codi de barris
L’estigma dels pares en situació d’emergència
El més vist
També et pot
interessar
També et pot
interessar
El més vist