Fa més de 10 anys que van començar les obres de l’estació de l’AVE a la Sagrera. Passat aquest temps només s’ha construït un 21% de l’estructura de l’estació i un 40 % dels accessos. Des de fa dos anys les obres estan parades i s’està investigant un presumpte cas de desviació de fons públics. Les obres sembla que es tornaran a posar en marxa el proper mes de juny. Els veïns volen tancar aquesta ferida de més de 3 quilometres que divideix barris i volen guanyar espais verds i equipaments.
Ho vols veure abans que ningú?
Codi de barris
L’estació de l’AVE de la Sagrera, una assignatura pendent
El més vist
També et pot
interessar
També et pot
interessar
El més vist