La construcció de noves escoles al barri de la Sagrera ha fet que el nombre d’alumnes no pari de créixer cada any. Això farà que d’aquí a poc temps els alumnes que acabin la primària hagin d’anar a instituts d’altres barris. Des de fa temps, una plataforma de pares ha posat en marxa una reivindicació perquè l’Ajuntament i el Consorci d’Educació comencin la construcció d’un nou institut al barri.
Ho vols veure abans que ningú?
Codi de barris
La Sagrera reclama un nou institut
El més vist
També et pot
interessar
També et pot
interessar
El més vist