Fa només dos mesos que l'empresa funciona, i ja tenen 150 comandes i més de 2.000 fans al Facebook. A simple vista és un producte conegut però... GEMMA PADRÓ, 'No pintas nada' "Fem uns estampats diferents. Com que ho fem a mà tenim la llibertat de poder fer tots els estampats qeu vulguem. No tenim cap tipus de límit. // El fet que estigui pintat a mà pot agradar-te o no però crec que la imatge que té la bamba ja es veu, es veu que és diferent. que no és de les que pots comprar per qualsevol lloc." A més, no tenen un local de venda al públic sinó que han apostat per Internet i les xarxes socials per donar-se a conèixer i aconseguir clients. "Posem moltes facilitats per poder fer la compra amb molta seguretat. Que sinó és el número que et toca, que si al final no t'agrada o el producte està defectuós. Hi ha totes les facilitats per fer canvis o devolucions que també ens hem esforçat per poder posar-ho molt molt fàcil i que la persona no tingui cap tipus de barrera a l'hora de fer la compra. I avui en dia la gent està cada cop més segura de fer la compra per Internet." També són conscients que l'actual situació econòmica no juga al seu favor però pensen que aquesta no ha de ser un motiu per no tirar endavant nous projectes. JOAN CORNET, 'No pintas nada' "Anar a un mercat buit o quasi bé sense competència que això cadascú en el seu sector s'ho podria aplicar, no? Les idees són infinites els productes que ara existeixen són finits. així que sempre hi ha espai per noves oportunitats." Com el mercat de les bambes pintades a mà que, asseguren, aquí encara està poc explotat. Per ara compten amb 60 models diferents però en un futur esperen poder oferir-ne més.