Taula parada per al primer Twitterlunch. Tot i que, a aquí, el que menys importa és el dinar. Al costat dels coberts és imprescindible tenir el telèfon mòbil preparat per tuitejar. Però el més necessari és estar disposat a xerrar durant hora i mitja en anglès. ANDREW FUNK, promotor de Twitterluch "Es un ambiente distendido, y lo que pretendemos hacer es agrupar entre 20 y 30 personas cada martes para que aprendan cómo usar Twitter para mejorar su marca professional y personal." El nivell dels participants és molt variat. N'hi ha que dominen l'anglès però desconeixen el món de les xarxes socials. OLGA FALGUERA "Sóc professora d'anglès i avui sabent que es feia el Twitterlunch he vingut. És una cosa a què no estic acostumada per molt que ho intento. Tenia ganes de provar-ho." CRISTINA QUATRECASES "És una bona iniciativa per aprendre anglès, fer contactes i iniciar-me a Twitter perquè avui és el primer dia. M'acabo d'obrir un compte!" N'hi ha d'altres que són experts a Twitter però tenen l'anglès una mica rovellat. AINA RODRÍGUEZ, promotora de Twitterlunch "És una bona oportunitat per practicar l'anglès i que no se t'oxidi, sobretot avui dia, que no tots ens podem permetre una acadèmia." Tot amanit amb dosis d'emprenedoria. No cal esperar a la sobretaula per fer contactes i negocis. BEATRIZ TORT "Estem emprenent un projecte de joieria i creiem que és una bona eina de promoció i per conèixer altres emprenedors." Tots busquen treure suc a Twitter per aprofitar l'eina, sobretot, en l'àmbit laboral. Compartir experiències és la base de l'aprenentatge. MARTA AGUILAR "He trobat algun client per Twitter i la veritat és que és una bona experiència, és una eina més de conèixer gent però després t'has de trobar físicament." THOMAS KOMEN "Requiere un esfuerzo muy importante del empresario tener un flujo constante de tuits porque la gente quiere estar al dia, tener información inmediata. Si no estás ahí, no cuentas en el juego." Les sessions següents comptaran amb experts en tecnologia mòbil i xarxes socials però per veure-ho caldrà esperar al proper dimarts. "See you in the next Twitterlunch every tuesday!"

Dominar l’anglès i saber utilitzar les xarxes socials, dos elements imprescindibles per sobreviure en el món laboral. Això és el que pretén fomentar Twitterlunch, un cicle de dinars en anglès per aprendre a utilitzar les xarxes socials tant en l’àmbit personal com en el professional. Un total de 35 participants n’han estrenat aquest dimarts la primera sessió.

La dinàmica de treball de Twitterlunch es reproduirà cada dimarts a les 14.15 h al restaurant Daps i s’allargarà una hora i mitja. L’objectiu de l’esdeveniment és promoure el “networking” i conversar sobre estratègies a les xarxes socials mentre es practica l’anglès. La intenció dels organitzadors és convidar periòdicament especialistes en tecnologia mòbil i xarxes socials que hi aportin experiència.

Al darrere del projecte hi ha el gabinet de comunicació InterMèdia i l’Andrew Funk, un emprenedor de Houston que viu a Barcelona des de fa 11 anys. L’Andrew és propietari de l’acadèmia English Metas i és conegut a les xarxes socials per engegar la campanya #TeachRajoy. Paral·lelament a Twitterlunch, l’acadèmia de l’Andrew també organitza classes d’anglès a l’hora de dinar els dimecres al restaurant Mussol de Balmes i els dijous a La Botiga, a la rambla de Catalunya. “Cheers!”