La cinquena edició de la Mobile Week arrencarà dilluns, 15 de març, i s’allargarà durant tota una setmana, fins al diumenge 21. L’objectiu de l’esdeveniment, que es farà en línia per la pandèmia, és reflexionar, una vegada més, sobre l’impacte de la tecnologia sobre el dia a dia de la ciutadania.

Amb una vintena d’actes programats, es fomentarà l’aprenentatge d’eines per millorar l’experiència digital. Les xerrades, tallers o conferències que s’hi faran parlaran, per exemple, de com s’han d’acostar els infants a la tecnologia, d’emprenedoria digital o de la protecció de la privacitat, entre molts altres temes.

L’any passat, tot i la cancel·lació del Mobile World Congress, la Mobile Week es va poder celebrar al febrer.

La programació de l’esdeveniment de la Mobile World Capital Barcelona arrencarà dilluns, 15, amb un taller sobre com tirar endavant un projecte de micromecenatge, que impartirà Guillermo Barguñó, director creatiu de Tropicfeel. Durant el cap de setmana es farà una programació més orientada al públic infantil i familiar.