Faran classe de geometria però ni amb pissarra, ni amb llapis, ni amb paper. L'Ishac ha creat el projecte Pas a Pas, que permet aprendre conceptes abstractes de matemàtiques o física amb instruments tangibles. La idea és que sigui una plataforma educativa per a les escoles. ISHAC BERTRAN, creador del projecte Pas a Pas "La part important és que les escoles estiguin connectades tant en contingut, exercicis i pel·lícules, perquè els nens s'inspirin i puguin fer exercicis que s'han creat en altres escoles." Els alumnes col·loquen les peces sobre els dibuixos, les desplacen i les fotografien per crear una seqüència d'imatges. Després arriba el moment de la veritat. DANIELA I ROGER, alumnes de l'Escola Lurdes "Amb el 'play' i el cliquem i cliquem una altra vegada i surt una pel·lícula." També hi ha lloc per a la imaginació i els nens i nenes poden crear una animació inventada. La Berta i el Dídac han representat el sistema solar. DÍDAC i BERTA, alumnes de l'escola Lurdes "A mi m'agrada molt, perquè es pot veure que no ho movem nosaltres amb la mà, no és com un vídeo normal que es veu que ho movem nosaltres, sinó que es veu que es mou sol." Alguns museus s'han interessat pel projecte i té molt bona acceptació entre els infants que, pas a pas, es converteixen en petits directors d'animació.

Els alumnes de l’Escola Lurdes, a la via Augusta, han pogut experimentar amb un nou sistema electrònic que s’anomena Pas a Pas. El projecte permet que els nens creïn animacions amb la tècnica de l’stop-motion” a la vegada que es familiaritzen amb conceptes, per exemple, de geometria.