El nou portal ListToWin neix amb la intenció que els joves i els estudiants “puguin guanyar diners”, assegura el Daniel Palau, que n’és el director general. Palau va veure un filó en les anomenades llistes de convidats, una pràctica dels locals d’oci nocturn que, a través dels relacions públiques, capten clients entre les 12 i les dues de la matinada, quan hi ha menys públic. Va decidir, doncs, llençar-se a la piscina  i juntament amb el seu soci, Álvaro Massana, especialista en “e-commerce” o comerç electrònic i màrqueting, va decidir muntar el web. ListToWin gestiona aquestes llistes de convidats de fins a 13 discoteques de moda de la ciutat, com Shoko, Bling Bling, Astoria i Catwalk, entre d’altres.

Els creadors de ListToWin, Daniel Palau i Álvaro Massana

“La proposta va agradar molt a les discoteques, perquè prefereixen que estigui tot centralitzat i gestionat per una única empresa”, assegura Palau. L’usuari que es vol convertir en relacions públiques ha d’obrir un compte al web i començar a buscar amics, familiars o qualsevol persona que vulgui sortir de festa i afegir-lo a la llista de la discoteca que hagi escollit. Per a cadascuna de les persones que entri al local rebrà 50 cèntims. “Hi ha gent que a final de mes pot tenir un bon sou”, afirma Palau en referència a les persones que s’hi dediquin plenament. Palau assegura que el negoci ha arrencat amb bon peu i ja preveu ampliar-lo en un futur amb la incorporació de locals de Mataró, Terrassa, i el Baix Llobregat.