Les pàgines web han venut durant el 2010 articles per valor de 8.000 milions d'euros. Una xifra que segueix pujant. AGUSTÍ TORRES, director del E-Comm Retail "De cara a l'any vinent hi ha un creixement esperat d'un 20% i se situarà en 9.400 milions d'euros". I per afavorir la creació de botigues virtuals el saló posa en contacte 120 empreses per facilitar als propietaris la possibilitat de vendre a través de la xarxa. MARTÍ IGLESIS "Tinc una botiga online. Me la porta una empresa i estic buscant portar-me-la jo mateix i poder fer totes les modificacions a la pàgina". MARIA PASNEUS, Strato "Ofrecemos unas plantillas muy senzillas de utilizar de manera que el cliente puede crear la página web o la tienda online paso a paso sin contratar servicios exteriores". La desconfiança més gran dels clients sempre és el pagament per Internet. En el saló s'ofereix la possibilitat de canviar la targeta de crèdit per la transferència bancària a l'hora de cobrar. JULIO GARCÍA, Safetypal "Conseguimos que un cliente no tenga que facilitar sus datos y eso augmenta la seguridad". Les empreses de logística, fins i tot ara, canvien les compres si el client no en queda satisfet. ENRIQUE SÁNCHEZ, MRW "Hay que empujar las vendas y facilitarles las cosas a los particulars y clientes". Això sí, en el futur s'apunta que es comprarà a través de les xarxes socials.

De mitjana, durant 2010 els ciutadans s’han gastat al voltant de 800€  en les compres per Internet. Una xifra que es calcula que augmentarà en 100€ el 2011, quan es preveu que un 3,5% de les vendes al detall es facin a la xarxa. De fet, les xifres situen l’Estat espanyol com a sisè país del món en el negoci on line.

D’entre les 120 empreses expositores, al congrés també hi han participat ACB, Munich, Drupal, Fotocasa, Cuatrecasas o Euroleague Basketball.