L’usuari es registra a WeFitter  i connecta el seu perfil amb una de les aplicacions compatibles amb WeFitter, com ara Google Fit, Runkeeper o  Nike +, entre d’altres. Aquestes aplicacions funcionen amb polseres intel·ligents, que enregistren l’esforç durant l’activitat l’activitat física. Una vegada l’aplicació de fitnes està conectada amb la plataforma, l’exercici es converteix en punts de WeFitter.

A la plataforma en línia, l’usuari pot fer el seguiment de l’exerici realitzat, recuperant la informació dels punts, els quilòmetres totals recorreguts, el nombre de calories o les hores invertides. WeFitter planteja reptes, en funció dels quals es poden guanyar diferents premis que depenen de la quantitat de punts sumats durant els exercicis. El premi més valuós consisteix en tres mesos d’entrenament i seguiment individualitzat, i costa 1.000 punts.

El negoci de WeFitter

Els barcelonins Carlos Rodés i Roger del Sol van cofundar l’empresa l’any 2014 i ara, un any després, el grup italià Technogym, que fabrica equips per a fitness, ha arribat a un acord per invertir 260.000 euros en la jove empresa de Barcelona (amb seu al Poblenou). Gràcies a aquest acord, a més, la plataforma se sincronitzarà amb les màquines del grup italià instal·lades en 15 gimnasos barcelonins de la cadena DuetSport.

WeFitter es basa en la venda de serveis personalitzats  a empreses a partir dels incentius que marquen les companyies per complir els seus objectius, però  els consumidors també en poden fer ús de manera individual.  La plataforma permet canviar les calories cremades per punts que poden ser bescanviats per premis. És precisament el fet de recompensar  l’exercici amb regals el que aporta de nou, i fins a cert punt revolucionari, aqquesta plataforma.

WeFitter té més de 15.000 usuaris a tot Espanya i ofereix els seus serveis a empreses com Sanitas i PhoneHouse.