El darrer dia de congrés, tots els assistents estrangers retornen al seu país. Així que la de dimecres era la darrera nit del Mobile World Congress de 2011. Els organitzadors de WebBar, una reunió periòdica de professionals d’Internet radicats a Barcelona, van aprofitar per fer una sessió especial sobre aplicacions mòbils. Allà i a l’Android Party organitzada pel Grup d’Usuaris de Tecnologia de Google (GTUG) de Barcelona hem parlat amb alguns d’aquests joves emprenedors que cada cop més omplen el Mobile World Congress. Tots esperen que el món de les aplicacions guanyi encara més espai dins del congrés. I, sobretot, que el MWC se segueixi fent a Barcelona perquè la ciutat no perdi pistonada en aquest sector de la Internet mòbil. Rebre cada any les grans empreses que creen les plataformes sobre les què treballen els desenvolupadors, evidentment, hi ajuda.
Ho vols veure abans que ningú?
ciència i tecnologia
El MWC s’omple de joves creadors d’aplicacions
El més vist
El més vist