Des de setembre de 2009, el @BTVNotícies ha informat sobre l’actualitat de la ciutat en més de 47.800 tuits i actualment té més de 70.000 seguidors en aquesta xarxa social.

L’acampada de la plaça de Catalunya, protagonitzada pel moviment 15-M la primavera de 2011, va ser un dels moments en què el compte de la televisió local va obtenir més seguiment, a través de l’etiqueta #acampadaBCN.

De fet, les notícies de caràcter social, crítiques amb la política i les administracions públiques, acostumen a tenir força ressò entre els tuitaires. Un altre exemple és la plantada que van fer els directors del documental ‘Ciutat morta’ al llavors alcalde Xavier Trias durant l’entrega dels Premis Ciutat de Barcelona.

L’eina creada per Jack Dorsey el 2006 també s’ha convertit en un bon canal per oferir exclusives i informacions d’última hora com, per exemple, l’accident del vol de la companyia Germanwings als Alps o la tràgica mort d’un professor en un institut del barri de Navas a mans d’un estudiant.

En els darrers anys els vídeos informatius també s’han anat fent lloc al compte. Des de les imatges d’un ciclista circulant al rebuf d’un autobús fins a la tensió entre els polítics municipals al balcó de l’Ajuntament durant la Mercè de 2015 causada per una bandera estelada i una d’espanyola.

Altres moments en què la redacció de BTVNotícies es bolca de ple en Twitter són els seguiments de les jornades electorals. Es tracta de dies en què és especialment útil per als lectors disposar d’informació actualitzada sobre resultats, participació i reaccions polítiques.