Encara que no ho sembli, això és una classe de matemàtiques. Aquí l'aprenentatge és com un joc. Es fa al voltant d'aquesta taula interactiva amb pantalla tàctil que els seus creadors han anomenat Mesosfera. L'únic requisit és que es faci a les fosques. HUGO ESCOLÁ (alumne del Col·legi Montserrat) "Ens preguntàven un número i havíem de dir si era múltiple o divisior del tres, del quatre, del cinc... Els cubs no són cubs que pugis agafar sinó que és com tirar coses fins uns forats." Els grups d'alumnes són reduïts de manera que tots participen activament durant els exercicis. TONI VIZCAÍNO (professor de primària i ESO del Col·legi Montserrat) "Els nens el fet que estiguin fora de l'aula fa que estiguin més atents, més concentrats, perquè és una varietat, una cosa diferent, i els agrada moltíssim. A partir d'aquí hi ha activitats que triomfes més, i d'altres que no et surten tan bé com quan les prepares amb un llapis i un paper". L'ordinador ofereix la possibilitat de canviar els escenaris, i cadascun s'aplica a matèries diferents, com ara llengua, història o geografia. El professor des de la seva pantalla controla tot el que passa a la mesosfera i des d'allà pot aturar o animar el joc. Els alumnes, però, no es lliuren de fer els exercicis de tota la vida.

La Mesosfera és un projecte de l’empresa Utani Social Lab que permet tenir entre 8 i 10 menors aprenent al voltant de la taula. D’aquesta manera es fan classes amb el llenguatge de les noves generacions, que ja són considerades natives digitals.