Els infants d’I5 de l’Escola Magnòlia, al barri de Porta, han fet una visita a La Font de Mimir per fer un taller de contes i de dibuix. Els nens i nenes han après quina diferència hi ha entre una llibreria i una biblioteca i han assistit a una sessió de contacontes que els han permès viatjar a llocs imaginaris i descobrir noves aventures. Al final de la sessió, els escolars han pogut dibuixar tot allò que s’han imaginat, a través de la lectura de contes.
Aquest establiment forma part del programa El comerç i les escoles, impulsat per l’Ajuntament de Barcelona, amb la finalitat d’acostar les botigues del barri als nens i nenes a través del comerç de proximitat i amb l’objectiu de crear una cultura de consum crític i responsable.