El Daniel i els seus germans són la tercera generació de la bodega La Monumental. Estan especialitzats en el món del vermut i sota la seva marca comercial, La Fàbrica del Vermutillo, han creat el Vermucola. Daniel Cespedosa responsable La Fàbrica del Vermutillo “El tema del vermut, el món del vermut està molt de moda ara i són hàbits. La gent té ganes de sortir, anar aquí i allà. I el tema del vermut, la idea és que la gent el pugui prendre a qualsevol hora on vulgui i quan vulgui.” És la primera vegada que s’enllauna un refresc elaborat amb vermut i, per això, ha estat fonamental la col·laboració de Vermuts Miró. Nacho Fernández client “És una novetat, és impressionant. Té el toc del vermut de tota la vida però és una beguda refrescant. Per tindré algo d’alcohol a l’estiu és perfecte, és veure alcohol com si fos un refresc.” Actualment La Fàbrica del Vermutillo i Vermuts Miró estan treballant en la distribució d’aquesta beguda i en l’elaboració de dues varietats més amb taronja i llimona, el VermuOrange i el VermuLemon.

La tercera generació de les bodegues Monumental, especialitzades en el món del vermut, ha estat la impulsora del Vermucola. Daniel Cespedosa, responsable de La Fàbrica del Vermutillo, ha explicat que el vermut està molt de moda actualment i que el seu objectiu és “que la gent el pugui prendre a qualsevol hora, on vulgui i quan vulgui”.

El vermut és una beguda que té 15 ° d’alcohol i, en canvi, el Vermucola en té només 4,5 °. És la primera vegada que s’enllauna un refresc elaborat amb vermut. Per fer-ho, la col·laboració de Vermuts Miró ha estat indispensable, com a productor d’aquest tipus de begudes i productes envasats.

Actualment, La Fàbrica del Vermutillo i Vermuts Miró treballen en la distribució d’aquesta beguda en supermercats, bars i restaurants i en l’elaboració de dues varietats més: vermut amb taronja i vermut blanc amb llimona.