reforma Balmes
incendi
busos Barceloneta
Sant Jordi Barcelona
signatures
12-M
Camp Nou
tdt
Música moderna
ràdio
La Porteria
Inicia sessió
Registra’t
Heu perdut la contrasenya?
18 d'abril de 2024
circ
Alba Sarraute: “Amb el circ es pot parlar de tot”
12 d'abril de 2024
música
El pop “més dolç i àcid”, d’Amalia Tal Vez
11 d'abril de 2024
Gato Pérez, el poeta de la rumba catalana
10 d'abril de 2024
Amaia Miranda: “És molt important gaudir de la música fora de l’acadèmia”
21 de març de 2024
Xarim Aresté: “Els humans som uns grans desconeguts de nosaltres mateixos”
20 de març de 2024
Juanlu Leprevost, excomponent d’Ojos de Brujo: “Ara, el currículum importa poc”
19 de març de 2024
Carme Canela: “El jazz em permet ser lliure”
11 de març de 2024
teatre
Àngels Gonyalons: “És una Barcelona indòmita, cara, sense ànima. Encara hi som, però ja no és nostra”
4 de març de 2024
Paco Mir: “La carretera de les Aigües i Collserola són un luxe, el Central Park de Barcelona”
21 de febrer de 2024
art i disseny
Jaume Plensa: “Un artista sempre té raó”
16 de febrer de 2024
cinema
Assumpta Serna: “Sempre he anat de cara i això m’ha portat problemes”
13 de febrer de 2024
Suu: “El meu proper disc tractarà de la salut mental i de l’amor”
Carles Sabater: “Tots hem vingut aquí a explicar les nostres vides”
7 de febrer de 2024
L’enigma de Sie777e
1 de febrer de 2024
L’espai segur de Meritxell de Soto
història
4 Gats, la porta d’entrada de Picasso a Barcelona
31 de gener de 2024
‘Travesti’, el debut esperat de Flamenco Queer
La Lya Grace més multicultural, a ‘Blank paper’
29 de gener de 2024
Àlex Jassé debuta en solitari amb el disc ‘No m’ho puc creure’
26 de gener de 2024
BOYE: “Vaig a mort amb aquest projecte”