Nits en Viu al Poble Espanyol 2026 | concerts, música en directe, Poble Espanyol
Escolta aquesta notícia

Tornen les Nits en Viu al Poble Espanyol, amb rock, rumba, pop i un nou cicle dedicat a la música caribenya. Els dimecres, dijous, divendres i dissabtes d’estiu del 29 de juliol al 30 d’agost, i aquest darrer diumenge inclòs. Cada dia de la setmana en concret estarà dedicada a una temàtica musical diferent i hi haurà un total de 27 concerts.

El cicle tancarà la seva programació diumenge 30 d’agost, dins del cicle música rock, amb una jornada de caràcter benèfic: un concert solidari coorganitzat amb l’associació Rock Pels Xuklis, una entitat dedicada a recaptar fons i oferir suport als joves amb càncer i a les seves famílies.

Més enllà dels concerts, els assistents podran gaudir del Village: un espai a l’aire lliure amb gastronomia, còctels refrescants i música abans i després de cada actuació. Aquí, el programa.


Quan?

A partir del 29 de juliol i fins al 30 d’agost de 2026, tots els dimecres (música caribenya), els dijous i l’últim diumenge d’agost (rock), els divendres (pop) i els dissabtes(rumba),

Obertura de portes i horari d’inici de concert, a consultar depèn del dia de la setmana


On?

Poble Espanyol (av. Francesc Ferrer i Guàrdia, 13) | 12 i 15 € (preus pendents d’actualitzar)


Programa

Cada dimecres: Yadira Ferrer: 29 de juliol, 19 d’agost i 26 d’agost | Eurosalsa: 5 d’agost, 12 d’agost

  • 20.00 h: Obertura del Village
  • 20.30 h: Masterclass de ball
  • 21.15 h: Concert + DJ Robin
  • 0 h: Final de l’esdeveniment
Fiesta Caribe Poble Espanyol

Els dijous i l’últim diumenge d’agost, música tribut de rock. També hi haurà l’opció de menjar hamburgueses i ribs a la brasa i degustació de cerveses.

Portes obertes 19 h (Village) | Inici concert 20 h | Inici segon concert 21.45 h | Sessió DJ fins les 0 h

  • Dijous 30 de juliol: The Cure + Joy Division
  • Dijous 6 d’agost: Rolling Stones + The Beatles
  • Dijous 13 d’agost: AC/DC + Guns’ n Roses
  • Dijous 20 d’agost: tribut Iron Maiden + Judas Priest
  • Dijous 27 d’agost: tribut Motörhead + Metallica
  • Diumenge 30 d’agost- Concert solidari RockPelsXuklis: tribut a Barricada (Barrena) i tribut a Los Suaves (Los Suevos)
Rock Nits en Viu Poble Espanyol

Els divendres. Portes obertes 20 h (Village) | Inici concert 21 h | Sessió DJ fins les 0 h

  • Divendres 31 de juliol: tribut a Madonna
  • Divendres 7 d’agost: Dramas de honor DJ
  • Divendres 14 d’agost: tribut a Tina Turner
  • Divendres 21 d’agost: tribut a ABBA
  • Divendres 28 d’agost: tribut a Amy Winehouse
Queens Nights Poble Espanyol

Els dissabtes. Portes obertes 19 h (Village)| Inici concert 20.30 h

  • Dissabte 1 d’agost: Tumbalotó-quartet + DJ Txarly Brown
  • Dissabte 8 d’agost: Set de Rumba + Morocha Selector
  • Dissabte 15 d’agost: David Canal-Quinteto + DJ Radio Mandango
  • Dissabte 22 d’agost: Alma de boquerón + DJ Txarly Brown
  • Dissabte 29 d’agost: Piratas Rumbversions + DJ Txarly Brown
Fritanga Nits en Viu Poble Espanyol