WIMEN, el festival de música en femení: tots els concerts CANCEL·LAT | agenda del cap de setmana, dones, festival, música en directe, tardor
Escolta aquesta notícia

Nou festival de música a Barcelona!. És el WIMEN (Women International Music & Events Network). Una cita de tardor que passarà per la música clàssica fins a arribar a la urbana i tot plegat amb un denominador comú: totes les actuacions són encapçalades per dones. Algunes d’elles són María José Llergo, Yemi Alade, Alba Ventura, Buika, o Mala Rodríguez.

Hi haurà artistes consolidades i també d’emergents, amb especial atenció a les propostes liderades per dones racialitzades o pertanyents a col·lectius històricament invisibilitzats. Aquí, tota la informació.


Quan?

Del 2 al 26 d’octubre del 2025.


On?

En diferents llocs emblemàtics de la ciutat. Consulta’ls al programa.



Programa de concerts

  • María José Llergo. Teatre Coliseum (20 h)
  • Clara Peya. La Paloma (20 h). CANCEL·LAT
  • Shego. La Paloma (20 h)
  • Quintal Delas & Marina y su Melao. Marula Café (20 h)
  • Quartet Veus. L’Auditori (18 h)
  • Rockin’ Ladies Band. La Nau (19 h)
  • Tina Masawi & Yemi Alade. Sant Jordi Club (20 h)
  • Mayte Martín. Teatre Coliseum (20 h)
  • Meli Perea & Las Karambas. P62 (22 h)
  • Wimen Sinfonetta & Alba Ventura. L’Auditori (11 h)
  • Lala Tamar & Buika. Hivernacle (19.30 h)
  • Sara Hebe & Ana Tijoux. Hivernacle (19 h)
  • Sara Dowling Quartet. Auditori ONCE (20 h)
  • Brigitte Emaga & The Essence. Marula Café (22 h)
  • Cora Novoa i tres dones més de l’electrònica. Electronic Session. La Paloma (22 h)
  • Carola Ortiz. Paral·lel 62 (11.30 h)
  • Afri K, Adrasha & Pongo. Paral·lel 62 (19 h)
  • Las de Barcelona. Luz de Gas (20 h)
  • Trobade & Sofía Gabanna. Paral·lel 62 (22 h)
  • Alira Trio. Moco (19 h)
  • Mala Rodríguez & Faenna. Sant Jordi Club (20 h)