
Al setembre arriba la 35a edició del festival L’Hora del Jazz – Memorial Tete Montoliu. Una sèrie de concerts repartits per Catalunya que aquí a Barcelona tindran de nou com a escenari la plaça de la Vila de Gràcia.
Com és tradició, els concerts se celebraran a l’aire lliure, en sessió doble, durant tres diumenges seguits. La plaça del Rellotge acollirà una selecció d’artistes —alguns que comencen i d’altres de més veterans—, que volen ser un mosaic del jazz que es fa a casa nostra. Aquí t’ho expliquem.
Quan?
Diumenges 14, 21 i 28 de setembre del 2025, a les 18 h i a les 19 h | Gratuït, sense reserva.
On?
Plaça de la Vila de Gràcia.
Programa
Diumenge 14 de setembre
- 18 h: Laura Milazzo Sextet
- 19 h: Aura i Biel Quartet
Diumenge 21 de setembre
- 18 h: Diana Palau Quartet. As long as you agree
- 19 h: Jaume Vilaseca Trio feat. Maria Gil. The rajazz
Diumenge 28 de setembre
- 18 h: Lluc Casares Sextet
- 19 h: María Esteban Quintet. It’s me!
