ArtsLibris Barcelona 2025: tot el que has de saber del festival | editorials, llibres, MACBA

ArtsLibris torna a Barcelona! La Fira Internacional del Llibre d’Artista, el Fotollibre i l’Autoedició arriba a la 16a edició i s’instal·la al MACBA i al Convent dels Àngels.

Aquí, tota la informació.


Quan

ArtsLibris es farà els dies 10, 11 i 12 d’octubre del 2025


On

Al MACBA i al Convent dels Àngels


Horaris

  • Divendres 10 d’octubre, de 12 a 20.30 h
  • Dissabte, 11 d’octubre, d’11 a 20 h
  • Diumenge, 12 d’octubre, d’11 a 18 h

Com

És gratuït i només cal inscripció prèvia als seminaris.



Què hi trobarem

  • El dia abans de la fira, dijous, 9 d’octubre: seminari sobre publicacions d’artista Quan ens vam despertar, el llibre (d’artista) encara hi era. A l’Auditori Meier del MACBA. Gratuït amb reserva
  • Divendres, 10; dissabte, 11 i diumenge, 12 d’octubre: Fira internacional, al Convent dels Àngels
  • Activitats programades al voltant de la fira:
    • Taller Descobreix Joan Brossa en família: Poemes visuals i Poemes objecte (dissabte, 11, a les 17 h). Es crearan poemes visuals i poemes objecte a partir de l’obra de Joan Brossa
    • Impremta itinerant / Max Catalunya. S’imprimirà i enquadernarà en directe un llibre d’artista experimental.
    • Halfhouse + Lumbung Press. Cinc artistes dissenyaran un pòster pel festival
  • Hi haurà “speakers corners” durant els tres dies (per a la discussió, difusió i intercanvi dels autors, editors i públic en general).

Premis ArtLibris

  • El premi ArtsLibris Banc Sabadell vol donar suport a les publicacions que proposin una connexió original entre idees i continguts visuals que treballin amb formats d’edició, continguts estètics i conceptuals innovadors.
  • També des de fa quatre anys atorguen el Premi Eloi Gimeno al millor fotollibre, entre els concurrents a la fira ArtsLibris Barcelona 2025.


ArtsLibris Barcelona 2025: tot el que has de saber del festival | editorials, llibres, MACBA