Hip-hop d’etiqueta negra a La Nau | música en viu, pòdcast, ràdio

Possiblement encarem la setmana amb més diversitat d’oferta musical de tot l’any i potser la dècada. Cant polifònic georgià al Gòtic, bullerengue colombià a La Ribera, percussions coreanes al Fort Pienc, ambient i poesia a Gràcia, salsa a l’Eixample, flamenc a Cornellà, reggae-dub a Ocata, punk a Sant Cugat…

Concerts:

  • Illa J + Blue & Exile + Frank’N’Dank: La Nau, dimarts, 26.
  • Mayte Martín: Auditori de Cornellà (Cornellà de Llobregat), dissabte, 24.
  • Cèrber + La Companyia Minimíssima: La Kontra, dissabte, 24.
  • Guayacán Orquesta: Sala Astoria, divendres, 22.
  • Guadalupe Miranda: Diobar, diumenge, 24.
  • Ocata Dub: Platja d’Ocata, dissabte, 23.
  • ‘Punkugat’: Parc de Can Vernet (Sant Cugat del Vallès), dissabte, 23.
  • Shavnabada + Vocal Vircan: Esglèsia de Santa Ana, diumenge, 24.
  • Ataquemos: Jamboree, diumenge, 24.
  • Toquem els janggu!: Museu de la Música, dissabte, 23.

Escolta el programa, aquí:

Llista de reproducció: