Unicef demana no haver de ser útil en la campanya “#cierraUnicef”

Demana més finançament per tirar endavant els projectes d’ajuda a 190 països

La nova campanya comunicativa d'Unicef ha sorprès els internautes ja que juga amb l'equívoc sobre el seu tancament. En realitat, però, aquesta organització d'ajuda humanitària el que fa és expressar el seu desig de deixar d'existir per innecessària. Amb l'etiqueta #cierraUNICEF imagina que les situacions de pobresa i desigualtat desapareixen.

La presidenta de l'Unicef Comitè Catalunya, Anna Folch, ha explicat en una entrevista a betevé 91.0 fm que ens els 70 anys d'història de l'organització s'han aconseguit bons objectius. Ha remarcat que tenen projectes a 190 països, que han salvat la vida a 48 milions d'infants menors de cinc anys i també ha dit que estan a punt d'erradicar la poliomielitis.

Per fer-ho, Folch ha remarcat que necessiten finançament. Ha explicat que en gran part és privat perquè prové de socis i aliats internacionals. En aquest sentit ha agraït les aportacions dels socis i ha dit que necessiten més finançament per tirar endavant els seus projectes. Folch diu que el punt fort d'Unicef és que té presència constant a diferents estats, per tant, quan es produeix una catàstrofe són els primers a actuar perquè ja hi són.

Folch també ha dit que la nova campanya a les xarxes "#cierraUnicef" vol reivindicar tota la feina feta fins ara en diferents projectes com el subministrament d'aigua potable o el rescat de nens soldats.

Aquí podeu veure la campanya d'Unicef.