Les dones, protagonistes del Palo Alto Market del març

La nova edició del Palo Alto Market està dedicat al talent femení amb un programa musical monopolitzat exclusivament per dones

És 4 de març i com cada primer cap de setmana de mes se celebra el Palo Alto Market. En aquesta ocasió, l'edició adquireix un to reivindicatiu amb motiu del Dia Internacional de les Dones, que serà el proper 8 de març. Tant l'àmbit de la música, com del disseny, de l'artesania i de la gastronomia, estan protagonitzats per dones.

Dotze dones —vuit cantants i quatre discjòqueis— omplen el cartell musical d'aquesta edició. Al darrere de l'oferta gastronòmica, de disseny i d'artesania també hi ha projectes encapçalats per dones, algunes d'elles barcelonines. Segons l'organització representen un 70 % del total de parades que hi ha hagut en aquesta edició.

La intenció del Palo Alto Market és sumar-se a la lluita contra la desigualtat de gènere coincidint que el 8 de març és a tocar. Aquest to reivindicatiu també arriba a la vessant solidària del mercat. Aquesta vegada Palo Alto col·labora amb Yamuna, una ONG que treballa a Madagascar des del 2005. Concretament, el mercat s'ha solidaritzat amb la Cooperativa de Mujeres de Madagascar, un projecte de l'organització centrat a ajudar les dones del país que han crescut en un entorn de pobresa. Concretament, la cooperativa comercialitza objectes artesans fets per elles des del país africà i els ingressos els destina a ajudar dones i nens en risc d'exclusió social.