El Meeting Point 2018 potenciarà la marca Barcelona

El saló immobiliari també posarà el focus en els mil·lennistes

El Meeting Point, que se celebrarà entre el 25 i el 28 d'octubre, se centrarà, un any més, en la generació dels mil·lennistes (nascuts entre 1981 i 1995). Els impulsors del saló també volen potenciar la marca Barcelona i proposen que part del simposi es faci a la platja.

Encara queden mesos per al Barcelona Meeting Point, que començarà el 25 d'octubre, però aquest dijous ja s'han donat algunes pinzellades del que es podrà veure a la fira. Tal com va passar en l'edició anterior, es posarà el focus en els mil·lennistes. Els organitzadors asseguren que és una generació que no té un concepte de la propietat immobiliària com la de fa uns anys i que això obliga a una renovació constant del sector. Per això, un any més, es posarà èmfasi en l'accés a l'habitatge assequible i de lloguer. A més, els organitzadors volen que Barcelona sigui un pol d'atracció per a aquesta generació. Fins i tot, es projectarà una ciutat dissenyada per a mil·lennistes: amb pisos sense pàrquings, interconnectats i que facilitin la vida en comunitat.
Un altre dels objectius d'aquest any serà potenciar la marca Barcelona i una de les propostes és que part del Simposi Internacional (en què participaran experts internacionals del sector immobiliari), se celebri a la platja. En aquest espai es podrà degustar gastronomia mediterrània i hi participaran xefs reconeguts amb estrelles Michelin. L'objectiu és atreure inversors internacionals. En aquesta edició, dirigida al gran públic i als professionals, hi participaran més de 265 empreses del sector immobiliari i hi estaran representats 16 països. El saló també posarà l'accent en la innovació i aquest any es premiaran les millors "start-ups" promogudes per immobiliàries.