agressió metro
mort Xavi Moya
Casa Premsa
enquesta CIS
eleccions 12-M
Laporta Xavi
tdt
Plaça Tísner Collection
ràdio
10.000 Fogueres (R)
Inicia sessió
Registra’t
Heu perdut la contrasenya?
23 d'abril de 2024
música
Josephine Blau: “La millor decisió ha estat envoltar-me de dones poderoses”
Alidé Sans: “Occitània té un patrimoni inacabable”
18 d'abril de 2024
circ
Alba Sarraute: “Amb el circ es pot parlar de tot”
12 d'abril de 2024
El pop “més dolç i àcid”, d’Amalia Tal Vez
11 d'abril de 2024
Gato Pérez, el poeta de la rumba catalana
10 d'abril de 2024
Amaia Miranda: “És molt important gaudir de la música fora de l’acadèmia”
21 de març de 2024
Xarim Aresté: “Els humans som uns grans desconeguts de nosaltres mateixos”
20 de març de 2024
Juanlu Leprevost, excomponent d’Ojos de Brujo: “Ara, el currículum importa poc”
19 de març de 2024
Carme Canela: “El jazz em permet ser lliure”
11 de març de 2024
teatre
Àngels Gonyalons: “És una Barcelona indòmita, cara, sense ànima. Encara hi som, però ja no és nostra”
4 de març de 2024
Paco Mir: “La carretera de les Aigües i Collserola són un luxe, el Central Park de Barcelona”
21 de febrer de 2024
art i disseny
Jaume Plensa: “Un artista sempre té raó”
16 de febrer de 2024
cinema
Assumpta Serna: “Sempre he anat de cara i això m’ha portat problemes”
13 de febrer de 2024
Suu: “El meu proper disc tractarà de la salut mental i de l’amor”
Carles Sabater: “Tots hem vingut aquí a explicar les nostres vides”
7 de febrer de 2024
L’enigma de Sie777e
1 de febrer de 2024
L’espai segur de Meritxell de Soto
història
4 Gats, la porta d’entrada de Picasso a Barcelona
31 de gener de 2024
‘Travesti’, el debut esperat de Flamenco Queer
La Lya Grace més multicultural, a ‘Blank paper’
27 de juny de 2013
25 de maig de 2023
8 de novembre de 2023
19 de juliol de 2021
12 de maig de 1998
7 de novembre de 2022
27 d'octubre de 2022
24 d'octubre de 2023
18 de gener de 2023
12 de desembre de 2023
17 de gener de 2024
25 de gener de 2024