Els usuaris, molestos per les cancel·lacions de Ryanair

Aquest dimarts la companyia ha anul·lat 10 vols, cinc amb origen Barcelona i cinc més que havien d’aterrar a la ciutat

Alguns usuaris denuncien que s'han trobat el vol cancel·lat quan han arribat a l'aeroport i que ningú no els havia avisat. Les alternatives són la reubicació en altres vols o el reemborsament del preu del bitllet. Aquest dimarts la companyia anul·larà en total 55 vols, 10 dels quals a Barcelona.

L'aeroport del Prat serà un dels més afectats per les cancel·lacions de vols per part de Ryanair. Fins al 31 d'octubre s'anul·laran un de cada 12 vols d'aquesta companyia. Per a aquest dimarts se n'han cancel·lat 10, cinc amb destinació Barcelona i cinc més que havien d'aterrar a la ciutat. Tot i que la companyia va anunciar que avisaria els passatgers afectats i que els oferiria una alternativa, alguns usuaris denuncien que s'han trobat el vol cancel·lat quan han arribat a l'aeroport i que ningú no els ho havia advertit. L'alternativa que els ofereix la companyia és derivar-los a altres vols de Ryanair, sempre que hi hagi plaça. Això, però, no sempre és possible per al mateix dia. Una altra opció és reclamar que els tornin diners i volar amb altres companyies. Tot i aquesta situació, de moment no hi ha cues als mostradors de reclamació del Prat.

Ryanair va anunciar la cancel·lació d'entre 1.500 i 2.000 vols en les pròximes sis setmanes amb l'objectiu de millorar la puntualitat i per resoldre un problema de mala planificació de la companyia. Es calcula que 400.000 passatgers es quedaran sense els seus viatges contractats.