L’aplicació Sants-Montjuïc fomenta el comerç de proximitat amb concursos

Sants-Montjuïc és una aplicació que reuneix tota l'oferta cultural i comercial del districte. Es va posar en marxa fa un any amb la intenció de fomentar el comerç de proximitat. Per tal de donar-la a conèixer, els creadors han posat en marxa un seguit de sortejos que en només tres mesos ja han repartit més de 4.000 euros en premis.

L'aplicació Sants-Montjuïc ja ha repartit 4.000 euros entre els usuaris. Cada mes sortegen 10 premis diferents, que poden anar des d'un esmorzar a una de les pastisseries associades fins a un curs d'anglès valorat en 1.000 euros. La iniciativa es va posar en marxa durant la Festa Major de Sants. El primer premi va ser un rellotge intel·ligent que van repartir els creadors de l'aplicació. A partir d'aleshores van ser els mateixos comerços els que decidien quin producte sortejarien entre els usuaris de l'app.

L'objectiu d'aquests concursos és doble: d'una banda promocionen el comerç del barri i de l'altra premien la fidelitat dels usuaris. Segons Laura Cervelló, creadora de l'aplicació, l'acollida d'aquests sortejos ha estat tan bona que ja tenen més d'una vintena d'establiments esperant a tenir una data per poder repartir el seu premi.

L'aplicació va posar-se en marxa fa un any amb la intenció de reunir en un únic espai tota l'oferta cultural i comercial del districte. Van començar amb 80 comerços i actualment ja tenen informació sobre més de 250 botigues i 40 entitats.